الثلاثاء، ٩ ديسمبر ٢٠٠٨


لبيك اللهم لبيك
لبيك لا شريك لك لبيك
ان الحمد والنعمة لك والملك
لا شريك لك
** ** ** ***
كل سنه وانتم طيبين
والامه الاسلامية كلها بخير
وكل سنه والاسلام عزيز
يارب
ويكتبلنا كلنا الحج لبيت الله
** ** ** **
اسفه يا جماعه انى تأخرت عليكم
فى التهنئة بالعيد
وكمان بالرد على تعليقاتكم
اللي شرفتني كتير
بس العيد بقى والفته وكده
كل سنه وانتم طيبين
** ** ** **
وبعد العيد هبلغكم ازاى عدى العيد عليه
واتمنى انكم تبلغوني ازاى بيعدى العيد عليكم
وايه العادات او التقاليد للعيد معاكم
كل سنه وانتم طيبين
** ** ** **
ميرا المصرية

هناك ٢٢ تعليقًا:

Unknown يقول...

أول تعليق وأول زيارة لمدونتك هأعلق على عنوانها
الحب فعلا نعمة بس لما طرف بيجرح التاني بيبقى نقمة وألم وعذاب أنا مجرب ده حتى لسة ناري مبردتش
كل ودي وياريت تقبليني زائر مستمر هنا
ممكن

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه

عيد سعيد
مليان بالحب والخير
وكان مليان عيديات

kh يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كل سنه وانت طيبه

ومستنى اول بوست بعد العيد

وسلااااااااااااااااااام

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed يقول...

اول تعليق
كل سنه وحضرتك طيبة وحمدالله علي عودتك وسعداء بتشريف حضرتك لمدونتي المتواضعة

mera يقول...

السلام عليكم يا كاتب مصرى

انا طبعا اتشرفت بيك وانا ليا الشرف انك تكون زائر مستمر عندى
وطبعا متفقه معاك على نقمه الحب لما بيوجع من الجرح

شكرا ليك كاتب
كل سنه وانت طيب

اختك ميرا المصريه

mera يقول...

وانت طيب رومانسى

ويارب كل عيد وانت بخير وتعجبنى لما قولت عديات تتصور رومانسى العيد ده مش اخدت عديه من حد....هههههههه

اتشرفت بيك ويارب تشرفنى دايما

اختك ميرا المصريه

mera يقول...

كل سنه وانت طيب kh
يارب دايما بخير وعيد سعيد عليكم جميعا

اوك يارب البوست الجاى يعجبك

اختك ميرا المصريه

mera يقول...

هاى منشد
كل سنه وانت طيب
انا اتشرفت بيك....على فكره انا مش سافرت الحج السنادى....ربنا يكتبهالنا جميعا

اختك ميرا المصريه

mera يقول...

هاى منشد
كل سنه وانت طيب
انا اتشرفت بيك....على فكره انا مش سافرت الحج السنادى....ربنا يكتبهالنا جميعا

اختك ميرا المصريه

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير :)

Ahmed Hishmat يقول...

كل سنة وانت طيبة
أنا أتشرف إني أبقى صديق دائم
ويارب يجمعنا على الخير والسعادة

mera يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قصقوصه وانت يا احمد
وعيد سعيد عليكم جميعيا....
واتشرفت بيك يا احمد واتشرف بصداقتك فى المدونه وابقى تعالى بقى كتير المدونه مش تنسانا...

ميرا

عبدالله يقول...

عيد سعيد و فته لذيذه ان شاء الله :)

مستنين نعرف عملتي ايه في العيد

تحياتي

انا من اهوى ومن اهوى انا يقول...

كل سنة وإنتى طيبة يا ميرا يا مصريه بلاش بقى اقول على الاسم التانى خلية سيكريت بينا

اخبار الولد ابو جلابية فوشيا إية؟

كل سنة وانتى طيبة وانشاء الله السنة الجاية افرح فيكى

مدونتك جميلة وعاوز الناس بجد تعرف مين ميرا اكتبى وقولى وعبرى انا واثق انشاء الله ان الناس هاتحب كلامك جدا جدا

تحياتى يا ميرا وسلميلى على حبايبنا فى وادى الملوك يا اصغر عروسة نيل واخر عروسة نيل مصرية

mera يقول...

محمد...........ازيك يا ابنى ليك وحشه والله يا ....خليه سكيرت زى ما اتفقنا بس مش اوعدك على طول لان ممكن من غير ما احس الاقى نفسى بناديك بيه...

المدونه مضلمه من غيرك وربنا....

الواد ابو جلابيه فوشيا ههههههههههه كويس وبيسلم عليك..

ربنا يخليك يا محمد مرسى قوى قوى على الكلام الجميل ده. .بس ده مايلغيش ان احلى مدونه شوفتها هيه المدونه بتاعتك بجد بدون مجامله والله.

وكل سنه وانت طيب..وسلملى على(دانا) المغنيه طبعا..

وكل كهنه امون بيسلموا عليك سلام كبييييييييييييييييير قوى قوى وبيقولولك اول ما تنزل المعبد هتلاقى كل التعاويز والتمائم اللى طلبتها...انا بقول بلاش اتوسع اكتر من كده علشان محدش يفهمنا غلط

مش تغيب بقى يا محمد المدونه بتنور بيك والله

اختك ميرا المصريه

mera يقول...

السلام عليكم
ازيك يا عبدالله وكل سنه وانت طيب
بالنسبه للعيد انا مش اكلت فته خالص لانى مش بحبها...بس حسيت بدفى العيد من زيارات العيله وانك تحس انهم كلهم مبسوطين وفى روح غريبه كده انا بحس ان ده العيد...

كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم جميعا

ميرا المصريه

Dr. Ibrahim يقول...

كل سنة وحضرتك طيبة

تحياتى

mera يقول...

د.ابراهيم

كل سنه وانت طيب يا دكتور وعيد سعيد

Hadota ... حدوتة يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا جميل
عيد سعيد

طبعا جاية متأخرة .. بس كل سنة وانتى طيبة برده



-------

تأكيد الكلمة اللى بقولك عليها .. دى الاوبشن اللى موجود تحت الكومنت عندك جايب كلمة ملخبطة وبيقولى عيد كتابتها .. طبعا بيبقى شيء صعب خاصة لحد مستعجل
بس طبعا يا جميل اللى بيحبك وبيحب المدونة مش فارق معاها زى حالتى كده .. بس شيليها برده

ادخلى على لوحة التحكم ...
وافتحى اعدادات ... او settings
واختارى ال الجزء بتاع comments
هتلاقى اوبشن اسمه
Show word verification for comments?

اعمليها ب no

وبس يا ستى

اى خدماااات

:):)
تحياتى

mera يقول...

السلام عليكم

ازيك يا حدوته غبتى علينا ووحشتينا...
وانتى طيبه يا قمرايه ولا يهمك من التاخير....

مرسى قوى على المساعده ...

ويارب على طول مش تحرمينا منك

ميرا المصريه

dr_samarmar يقول...

كل سنة و انتى طيبة يا ميرا مع انها متأخرة أوىىىى

أنا عايزة أعبر عن اعجابى بأسلوبك اوى بالذات فى الوصف الشخصى الخاص بيكى

و عاجبنى أوى حبك للحب دا :)

الحب بكل أشكاله و صوره

أختك سمر :)

mera يقول...

السلام عليكم

ازيك يا سمسم مرسى قوى على الكلام الحلو ده

وكل سنه وانتى طيبه يا جميل

وياريت على طول تنورينى اتشرفت بيكى


اختك ميرا المصريه